Inget ämne

0kommentarer

Passar min systers hund Jemma idag.
Det har inte hänt så mycket sedan jag bloggade senast, Saffi har blivit av med ögoninflammationen så hon är frisk igen :)
Ska snart beställa lite sjukvårdssaker till henne från Hööks. Före den 28 Aug är det fri frakt så jag passar på haha :)
Inte hänt speciellt mycket som jag sagt men det kanske händer mer senare eller något?
Skolan börjar ju nästa tisda :) Ska se till att mamma ringer Nina så vi kan skriva in mig i en ridgrupp, ska ju börja rida igen :) Måste bara köpa ett par ridbyxor (eller sno ett par från syrran), hitta mina ridskor eller köpa ett par ridstövlar (eller sno syrrans) och lite sådant haha :) Har ju min assnygga HV Polo tröja jag kommer rida med så jag har ridtröjan iallafall :)
//Issa

Kommentera

Publiceras ej