Hööks och shopping!

0kommentarer

Var på Hööks idag så det blev lite shopping, mitt underbara täcke såg väldigt litet ut och vågade inte chansa men det blev ett annat, inte som jag tänkt mig men det blev bra haha.
Det blev ett halvstryp med reflex från Showmaster, ett läderhalsband med clinchers från Claridge House, ett fleecefodrat täcke (f.d säsongens, fick det för 49kr :O) från Thermo Master, en aktivitetsbräda, grimludd (ska ha det på halsbanden och selen haha), ett grimskaft (kosta 29kr så tog ett haha) och ett 3-pack bollar.
Efter Hööks så körde vi till Väla och hittade såklart en djuraffär där också, det blev ett Hurtta koppel med resår i hak-änden och två gnagben, hon har redan ätit upp det ena haha :)
Så en lyckad shoppingdag och jag gjorde av med ungefär 650kr xP Men det var nödvändiga saker *host* :)
 
Bilder kommer med sakerna på henne när jag orkar eller när min morbror fixat kameran xD

Kommentera

Publiceras ej