Hejsan

0kommentarer

Idag var jag och Saffi på kalas hos min 6åriga kusin :) Hon fick följa med för alla andra hundar följde också med haha, vi kom hem vid 8 och åkte dit vid 1 så var där typ hela dagen. Vi har ute hela tiden och hon var mestadels lös då de bor i hus och har trädgård. Det var en skitsöt liten Irländsk Setter valp på 8v där som min typ kusins morbror, vettefan men typ min farmors systers barns valp eller något, den hette Sassa och var skitsöt. Saffi tyckte den var lite läskig men den älskade henne haha! Och jag blev såklart sugen på en valp haha!
När vi kom hem var vi hemma i typ en halvtimme och sen tänkte jag gå en kortare kvällsrunda på typ 10-20min för hon bara skulle få kissa då vi faktiskt varit ute hela dagen men det blev en långrunda på lite mer än 1½h mitt i smeten i industriområdet, det fanns faktiskt rättså många gräsplättar och sånt där och jäkligt massa harar haha :) Saffi blev lika glad och tokig varje gång hon såg en fast det var träning som gällde så tillslut så lugnade hon ner sig, alltså typ 10min efter kaninen faktiskt försvunnit ur sikte, haha skoja xD Men hon var faktiskt duktig, jag blev också trött av rundan och nu är bebisen redo för sängen!!

Kommentera

Publiceras ej