Hejsan :)

0kommentarer

Idag skulle jag vakna tidigt (alltså vid 9 haha) men hade glömt att ställa klockan så det ringde inte (smartass) men så det får bli tidigt imrn istället. Saffi fick två långrundor idag, en till stranden där hon först fick bada i typ 30min och sen när vi skulle gå så kom hennes kompis Imma och de fick leka i typ 15min och sen gick vi hem. Litet vattenmonster är hon, kanske en blandning av Loch Ness och pudel? Haha :P
Sen kvällsrundan blev en tur till djurminneslunden (härligt att gå dit och tbx) och det tog väll ca 70-80min så lite över en timme att gå och hon har sovit sen vi kom hem så hon har haft en tuff dag :)
Jag har fortfarande ont i fötterna efter klackskorna igår, 10 eller 12cm höga är dem och springa efter barn i dem är ingen barnlek haha x) Men är man omtyckt av de i åldern 4-7år så är man hahahah x) Min mognadsklass liksom.
 
Jag har inte orkat bråka med datorn förrens nu och fick starta om den 2ggr innan jag ens kom in på internet, skitkul eller hur! Ny data nästa vecka när mamma får lön, alltså veckan efter denna som kommer det är ju Sönda idag :) Ska också köpa ett Flexi-koppel till Saffi då jag inte gillar att ha henne lös på ställen där det ofta är hundar så då är Flexi bra, fast jag hatar det i alla andra sammanhang men det kan vara bra att ha ett! Så jag får ju månadspeng när mamma får sin lön, fick 50kr av farmor på Lasses fest (igår) och hade 41kr sedan innan i 10:or och enkronor så det blir 591kr jag har då när jag får min månadspeng så det kanske blir en ny sele, om de har någon ny sort, en ny nosgrimma eller ett koppel :) Flexikopplet kostar 269kr för det har jag kollat och det är då upptill 50kg och 8m långt tror jag :) Ska också köpa fler lamsnittar då de börjar ta slut haha :) Hon är bortskämd med godis kan man lugnt säga, halsband, selar och koppel också haha ^^
 
Dagens låt: Beauty and a Beat med Justin Bieber ft. Nicki Minaj
 
Glöm ej WSPA!! wspa.se

Kommentera

Publiceras ej