GE INTE UPP! :D

0kommentarer

Såg nyss vad Isabell skrev på bloggen..  Har inte bloggat eftersom det har varit lite lungt ibland träningarna, alltså att vi tar en paus och tränar när jag kan osv. Sedan har jag inte orkat att blogga... Förlåt. Men innan jag och isabell började blogga tillsammans så  bloggade jag  på min blogg som heter Papillonheart.bloggplatsen.se har tagit en lååång paus ifrån den bara för jag ville blogga med någon annan som har en hund.. och det var nångång som jag hade såå himla tur så hittade jag och isabell varandra på djur.nu, vi skapade en blogg och sedan så bloggade vi helt enkelt ju.. Sen så tappar man lusten att blogga när ingen läser den eller kommenterar för skojj skull. Och det är inte bara isabell som tappar lusten eller aa orken.. Det har  jag ochså.. Det är en liten del varför jag inte har bloggat ifall ni vill veta okej?.. Men ISABELL! vi ger inte upp okej?? :(.. Vi fortsätter att försöka blogga tillsammans och sedan så tipsar vi på sidor,bloggar och allt om våran blogg. Det löser sig, ! :) kram <3
 

Kommentera

Publiceras ej