Följ mig på instagraam! :D

0kommentarer

Tjenare, förlåt att jag inte har bloggat så mycket,  jag har inte orkat hehe !.  Men idag när vi skulle hämta en sak ifrån moster så Följde Mandy med. Sedan när vi hade hämtat den och skulle hem så tänkte jag att jag skulle träna henne lite att hon ska jogga bredvid mig när jag joggar lixsom. Så gjorde vi det,
Mandy drog lite och ville rejsa (stavning)  och hon tyckte det var kul, men så var ju inte tanken utan hon ska jogga fint bredvid mig, men det gick senare en stund, då joggade hon så fint så ! Bara om jag har rätta knappar på henne så fixar hon allt ! :D Haha det är ju lixsom my doggie! hahah <3 ^^ Hon är sjukt busig! Hon har myycket krut i sig hahah^.^ 
 
Träningarna har gått bra!! Mycket bra ^^ <3 Aja men bloggar mer kanske imorgon bye! <3
 

Kommentera

Publiceras ej