Det första "Vill ha" inlägget

0kommentarer

Äntligen helg också för den delen! Gått halv 9-1 varje dag utom idag och det blev 8:55 till 14:30 idag och det tog typ 15min att cykla från badet (slutade med idrott och det var simtest) så jag var hemma vid 14:45 :)
 
Det jag vill ha är ett Flexi-koppel på 8-15m till Saffi. Jag gillar inte att ha henne lös på platser där det ofta kommer människor eller andra hundar och då är ett flexi perfekt. Även när hon badar och det är andra hundar i närheten. Då är det ju perfekt! Annars är jag lite anti-flexi men det blir ett sådant från Spiggens Zoologiska på 8m tror jag det är :) >50kg (t.o.m 50kg) och det ska vara rött tror jag :P Eller så blir det tråkigt svart för då behöver man inte matcha med det, men har ju ett rött halsband men aja, jag vet inte haha :)
Kostar 269kr, såg på City Gross att likadana fast 5m kostade 169kr där (samma "vikt" osv), fast jag vill ju ha längre än 5m!
 
Dagens låt : A Team med Ed Sheeran
 
Glöm inte de stackars djuren!! WSPA.se

Kommentera

Publiceras ej