Dålig uppdatering! Skyll på datorn!

0kommentarer

Jag har varit superoaktiv för att datan funkar typ varttredje gång man startar den, alltså oftast får jag starta om den 2-3 ggr före jag ens kommer in på själva datan och sen funkar internet bara ibland så jag har inte orkat bråka med den så mycket och därför har det inte blivit så mycket bloggande heller.
 
Fast jag inte bloggat på länge så har det faktiskt inte hänt så mycket.
Jag ska köpa lite sjukvårdssaker från Hööks när jag får månadspengen men jag har också tänkt på att köpa ett vintertäcke till henne, ett från Dogman men jag ska se vad det kostar, hur varmt och om det är vattentätt, har isf pengar till ett sådant när jag får pengarna.
Jag vill ha ett regntätt vintertäcke (har bara ett fleecefodrat regntäcke som är vattentätt) som hon kan ha när det är snö eller kallare för hon är rättså frusen av sig och hon har inte tjock päls så jag föredrar att ha täcke på henne. Hade vårt nya från Hööks, det som kostade 49kr, det hade jag på henne nu på kvällsrundan och det var inte särskilt kallt och täcket är bara fleecefodrat och lite vattentätt men det andas mycket, hon blev inte för varm i det. Så ett vintertäcke ska det bli.
Jag ville ju inte chansa på det snygga från Hööks :P
 
Vi har gått långrundor på 2-3½h varje dag nu på sista tiden så Saffi ska få en vilodag, antagligen blir det iövermorgon för imorgon har vi bestämt en långrunda igen haha :) Hon fick bada idag, springa i hundinhägnaden, gå i ca 2h och även skrämma slag på Molly, som var dagens höjdpunkt!
 
Just nu lyssnar jag på Fall Out Boy på youtube :) De är skitbra :D
 
Jag har tittat på ALLA Hanna Widerstedts videobloggar för jag tycker hon är så jäkla rolig, hon tror seriöst på att alla vill vara som henne, är avundsjuka och ja fan vet allt. Helt störd alltså men hon e skitrolig. Har också kollat alla "Jockebooi och Widerstedts show" och de är rättså överdrivna men undrar om inte Widerstedt faktiskt är så som hon är på "showen". Undrar också hur många långrundor hennes Chihuahua (stavning?) har fått i sitt liv. Aldrig ens varit inne på hennes blogg men tror inte det är något för mig haha :)
 
Hästbloggar alltså och inte "jag-är-bäst-och-alla-är-avundsjuka-på-mig" bloggar x)

Kommentera

Publiceras ej