Uppe tidigt!

0kommentarer

Klockan är 20 i 11 och jag har redan hunnit vara uppe med Saffi och har kollat ungefär hälften av sakerna jag ska på datorn! Igår gick jag upp lite efter 11. Så jag har hunnit med mycket idag. Pappa är och handlar och sen ska han nog ner till karnevalen igen. Vi firar ju 600års jubileum i Landskrona i år så jäkligt lång karneval. Skitkul men inte när man är sjuk. Näsan rinner och jag kan knappt prata så inte superkul. Har också hosta. Ska snart ta en tablett men pappa har inte kommit tillbaka med Colan än. Då tänker ni säkert, man kan också svälja tablett med vatten vet du väll? Och ja, det kan man men i den nya lägenheten tar det en EVIGHET för vattnet att bli kallt så jag väntar hellre på Colan haha. För jag kan inte svälja tablett med den gröna (egentligen blå mjölk/mellan mjölk men pappa köpte den på Coop -.-')
Jag uppdaterade också bloggen igår från mobilen. Det gick hur bra som helst, har laddat ner appen men det är jobbigt att skriva mycket men mindre uppdateringar kan man göra med mobilen. Har däremot fått ominstallera appen 2ggr för att den laddar i flera timmar (alltså den kommer aldrig ladda klart), första gången för att jag skulle lägga in en bild och andra gången för att jag skulle lägga till matildaholmstrom.se i mina favoritbloggar...
Så inte superbra app men till att bara lägga in bildlösa inlägg så fungerar den finemang!
 

Kommentera

Publiceras ej