Shoppat tråksaker :P

0kommentarer

Fick åka till Spiggens idag då Saffi har kliat sig i örat rättså mycket de senaste dagarna och jag kan inte hitta öron rengöringen. Så vi åkte ner där, köpte en från K9 (som även luktar SKITGOTT) och sen åkte vi till coop, jag och pappa alltså. Köpte avmaskningsmedel på apoteket där och sen handlade lite. Köpte söta hundkex från Friskies till henne som var sjukt söta!
 
Var med min syster på hennes "då och då" jobb hos Sofie Lexner. Var bara där i en timme men hann bara rykta två hästar haha. Darcia, som är ett skitsött sto, mörkbrun. Sjukt sött huvud och slickade på en hela tiden. Jättesöt! Och sen Highlander, som ska bli Sofies nya tävlingshäst. Han var säkert världens mysigaste häst. Ryktade man han på halsen eller bogen så kom han och skulle mysa konstant. Skitsöt! Så jag ryktade två hästar på en timme haha. Snacka om att jag myste med dem halva tiden haha. Men hästarna där var jättesöta, anläggningen var skitfin fast det ligger mitt ute i ingenstans haha. Söt katt hade Sofie och dem också! Fint i hemmet också, fick följa med och kolla när min syster skulle hämta sina saker. Hon bodde hos dem under tiden hon jobbade där nu när de var på Falsterbo!
Grattis till förstaplatsen i Grand Prix:en Sofie!
 

Kommentera

Publiceras ej