Sen uppdatering!

0kommentarer

Men har haft fullt hela dagen. Vaknade vid halv 8 av Saffi som var tvungen att gå ut. Jag fick hoppa upp, klä på mig, sminka mig, borsta håret så bra det gick och sen springa ut med henne. Men vi gick bara runt gamla kyrkans grund och var bara ute i typ 20min men sen gick vi in och sov igen. Vid halv 2 så vaknade jag igen och mös lite med Saffi innan det var dags att stressa upp, duscha (pappa fick hämta schampo och balsam i andra lägenheten) och jag fick duscha, göra vid mig, gå ut med Saffi och ja, allt möjligt på 45min. Det var nästintill omöjligt men vi kom iväg. Träffade pappas flickvän Tunde och hennes döttrar och spelade Bowling. Sen gick vi och åt och helt plötsligt var klockan 6. Så jag och min syster gick och hämtade hundarna och det blev en bra runda bara dit och tillbaka till där de andra satt. Vi fick med Sabina och Ozzy (Saffis bästis) påvägen också. Sen gick vi tre en långrunda till inhägnaden så de fick leka rättså mycket, sen fick de också bada länge. När vi gick tillbaka så gick vi en rättså stor omväg för Sabina skulle kolla hur mycket pengar hon hade kvar. Träffade en söt Amstaff påvägen tillbaka så vi stannade där lite och snackade med dem också.
Har ett nytt "chockerande" förslag på vilken ras Saffi är. Det värsta var tidigare Collie blandning men kvinnan som vi också snackade med vid Amstaffen tyckte hon såg ut som att hon hade Afghanhund i sig hahahahah!!! Vart då? Nä, så nu är hon en Afghan/Collie/Flatte blandning istället för Schäfer/Jämthund/Kungspudel blandning! Men hon är helt slut nu, åt upp hela matskålen såfort vi kom hem och nu somnar hon snart. En lång dag för lilla bebisen. Får ut med henne lite senare igen så hon kan kissa då hon dricker sjukt mycket vatten när hon badar. Så jag kanske (med lite tur) slipper gå upp klockan 8 imorgon också! Inga bilder då jag inte tog med kameran men ni får klara er!
 

Kommentera

Publiceras ej