Helt död!

0kommentarer

Gud vad trött jag är! Kom inte hem speciellt sent igår men ändå så är jag trött! Gått en liten runda med Saffi och det blir bara små rundor idag, kanske en lång ikväll men ska snart ut med henne igen. Tiden går så fort när man är trött haha! Orkar knappt gå ut med henne men eftersom ingen annan här kan/får göra det så får jag pallra mig ut med henne två rundor till. Snackade även med Vanessa idag, inte träffat henne på skitlänge. Kul att inte träffat någon på mer än ett halvår och ändå ha sjukt mycket gemensamt haha! Förhoppningsvis så kommer jag in på Selma Lagerlöfs IV program och då är det stor risk att vi hamnar i samma klass. Inte så stor risk att jag inte kommer in men men. F*n vad kul det hade varit att gå i samma klass som henne igen. Hon är typ en av de få personer jag känner/känt som alltid varit ärlig mot en, har båda fötterna på jorden och samtidigt kan ta skit. Hon är en sådan person som blir sur om man "förfinar" sanningen, säg det rakt ut till henne så är det bättre haha :) En av de kompisar jag faktiskt saknar mest av dem jag inte träffar längre! Och ändå har hon inte varit den jag varit med mest eller spenderat mest tid med!
 

Kommentera

Publiceras ej