Falsterbo Shopping!

0kommentarer

Var på Falsterbo Horse Show igår och det är alltid lika kul! Shoppade inte så mycket men hade inte supermycket pengar. Fick ju Falsterbo Magazine när man gick in så den var gratis :) Ridsport Special och HV Polo väskan fick jag av pappa och jag köpte själv ett hundtäcke (50 kr på börjes) och ett par Roeckl handskar på Riktig Ridsportsbutik. Hv Polo väskan ska jag ha som skolväska, snacka om perfekt! Stor och snygg, lätt att bära och framförallt, man kan ha den till allt! Älskar HV Polo! Täcket till Saffi var ett fleecetäcke, inte direkt snyggt men hade tänkt ha det under regntäcket på vintern istället för att ha overallen under och om det bara är halvkallt så regntäcket eller overallen blir för varmt. Handskarna ska jag såklart ha när jag går ut med henne och när jag rider. Skithärliga, provade hur många som helst på Falsterbo men hittade inga så sköna som dessa! Kostade 359kr på rean, tror de annars kostar runt 450kr. SJUKT snygga och supersköna! Svarta med röda detaljer, men det kanske syns på bilden?
 
Vill också meddela att jag söker någon annan att dela blogg med. Lina uppdaterar knappt och det gör att jag också tappar suget lite. Så när jag hittat någon annan att dela blogg med så kommer jag att sluta blogga här.

Kommentera

Publiceras ej