Djur.nu

1kommentarer

Djur.nu har ju nästan precis gått igenom en såkallad "uppdatering" eller vad man kan säga. Hemsidan har ändrats helt och jag fattar ingenting. Jag tyckte att gamla versionen var mycket bättre, den kunde fått lite nya funktioner och man kunde hittat på något litet till men inte ändra hela jäkla hemsidan. Man kunde behållt det nästan likadant och kanske ändrat lite?
Jag tycker i alla fall att djur.nu var mycket bättre innan denna uppdateringen gjordes. Förstår inte varför man ändrar en fullt fungerande och välgjord hemsida? Okej, den har varit likadan sen jag hittade den för kanske 10år sedan. Men då har jag vant mig vid hur det såg ut och fungerade. Nu har jag nästan tappat motivationen till att ens gå in där. Men vill inte sälja djuren då de är superbra haha. Har mycket pengar också men kanske borde sälja dem till någon som kan satsa på dem eller tävla dem själv innan de dör? De har också tappat mycket träning. Men det går snabbt att träna upp igen om man bara vill!
 
Men vad tycker ni? Nya eller gamla djur.nu?

1 kommentarer

Cornelia

04 Jul 2013 13:56

Jag håller med! Jag har varit på djur.nu sedan 2009 och den nya designen får mig att glömma alla minnen man har från sidan :/

Svar: Tråkigt :(
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej